گروه مهندسی معماری و عمران

گروه مهندسی معماری و عمران آسا

گروه مهندسی معماری و عمران آسا از نیروهای جوان و خلاق در کنار افراد باتجربه تشکیل شده است که همین امر سبب می شود تا ایده‌های مدرن و جسورانه در کنار دانش و تجربه ای که در طول سالیان متمادی مدیران مجموعه کسب نموده اند به طرح های روی کاغذ و ایده های درون ذهن در دنیای واقع لباس عمل بپوشانند. ما در گروه مهندسی آسا پروژه های شما را از مشاوره و ایده پردازی تا محاسبات واجرا و نظارت در کوتاه ترین مسیر و زمان برایتان انجام خواهیم داد.

خدمات گروه مهندسی آسا

دفتر مهندسی آسا در حوزه های تخصصی معماری و عمران به فعالیت مشغول می باشد. خدماتی شامل مشاوره، طراحی و ایده پردازی، معماری داخلی، طراحی و محاسبه سازه و در آخر نظارت و اجرا ارائه می دهد.

3

نظارت و اجرا 

5

طراحی و محاسبه سازه 

4

معماری داخلی

2

ایده پردازی

1

مشاوره مهندسی

معماری هر دوره، همواره پاسخی به فرهنگ آن دوره است. نقش معماری استقرار فرهنگ زمان خود و غنی سازی آن است و این کار را از راه نوآوری و شناساندن اندیشه‌های چالش برانگیز صورت می‌دهد. حاصل این فرایند آن است که معماران و هنرمندان، وضعیت زمان خود را برای نسل‌های آینده ثبت و مستند می‌کنند.

 

تیم آسا معتقد است که با استفاده از دانش و تجارب معماران می توان فضای ایده آل متناسب با سلایق و احساسات هر فرد طراحی کند. ما سعی داریم با طراحی فضاها با توجه به کاربردشان و کیفیت روح مکان تجربه ای متمایز و منححصر به فرد برای افراد رقم بزنیم. فضاهای دارای این کیفیت‌ از روحیه و جو تجربی متمایزی بهره‌مندند که عمیقاً به یاد ماندنی است.

برخی از پروژه های گروه آسا